INNE
MEDIA-BIZNES-KULTURA. Tom III. Praca zbiorowa pod redakcją Jana Krefta i Roberta Stopikowskiego  Cena: 17.60 zł
Wydanie I Gdańsk, 2012
Format B5, s. 100, oprawa kartonowa foliowana
ISBN 978-83-7528-084-5

Media-biznes-kultura (tom III) prezentuje ciąg dalszy materiałów z konferencji naukowej zorganizowanej na Uniwersytecie Gdańskim przez Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, w której udział wzięli teoretycy i praktycy – ludzie mediów.
W tomie tym materiały zgrupowano w trzech rozdziałach:
I Współczesne i historyczne uwarunkowania polskiego rynku medialnego;
II Kulturowe uwarunkowania współczesnego rynku mediów;
III Ewolucja mediów a cele społeczne i kulturowe
Książka adresowana jest do środowiska naukowego, studentów, pracowników mediów oraz firm i instytucji związanych z mediami.


« powrót
Ilość