INNE
MEDIA, BIZNES, KULTURA. Praca zbiorowa pod redakcją Jana Krefta i Józefa Majewskiego   Cena: 32.55 zł
Wydanie I 2009, format B5, s. 290, il. cz.-b., opr. twarda foliowana

ISBN 978-83-7528-043-2

Ponad trzydzieści artykułów i rozpraw podejmujących rozliczne aspekty związku między mediami, dziennikarstwem, gospodarką, polityką i kulturą. Ich autorzy, rekrutujący się z licznych polskich ośrodków akademickich i badawczych, patrzą na tę rzeczywistość z punktu widzenia historycznego, językoznawczego, ekonomicznego, komunikacyjnego, antropologicznego, kulturowego, prawnego i etycznego.
Książka adresowana jest do specjalistów, ale też wszystkich tych, którym bliskie są sprawy mediów i przemian, jakim podlega dziś z „winy” mediów świat współczesny. Szczególnie przydatna może być dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale też innych kierunków studiów, jak antropologia, filozofia, językoznawstwo, kulturoznawstwo, politologia, socjologia czy zarządzanie.


« powrót
Ilość